Van Call to Action naar Call to Conversation.

De rustige dagen rondom Kerst geven ruimte voor ideeën over LinkedIn en Leads in 2023. Gemotiveerd door Aldo Winkzijn visie over Ideal Client Profile (I.C.P.) en Point of View (P.O.V.) vervaagt het jagen naar leads. Mijn focus beweegt zich naar het verplaatsen in de worstelingen van mijn ideale klant.

1 van de middelen is het uitschrijven van scenario’s met een werktitel als “Een dag uit het ondernemersleven van een {kennis}ondernemer”.

Het is essentieel de meerwaarde van je diensten helder toe te lichten bij je ideale klant. Dat je samen onderzoekt op welke manieren je diensten en je werkwijze een rol gaan spelen bij het bereiken van aansprekende resultaten.

Dat klanten in gesprek gaan met leads en een win-win situatie voor ogen houden. Dat krijg je door tijdens de ZOOM*gesprekken boven water te halen wat de worstelingen zijn en voor welke problemen de klanten nu staan. En wat de gewenste situatie is zodat je weet of je dienst de klant echt verder gaat helpen van A naar B.

Een van de gevolgen is dat de Call to Action overgaat naar Call to Conversation.
Dat is een boeiende zoektocht waarbij commitment en doorzettingsvermogen de rode draad vormt. Het plaatsen van ronkende content en vervolgens bestormen de leads je met berichten, e-mails en telefoontjes is een sprookje.

Het is figuurlijk gesproken marathons achter elkaar lopen waarbij een tijdelijke inzinking normaal is. Het is een grillige lijn met ups en downs en altijd met de blik toekomstgericht.

2023 beloofd een dynamisch jaar te worden met boeiende opdrachten van {kennis}ondernemers die lef hebben.

Wil je sparren over de inzet van LinkedIn, neem vrijblijvend contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Richard