3 uur geleden geen commentaar

Een sportliefhebber die meeleeft met het eerste team met zijn verliezen en zijn overwinningen. Ik zeker… … Ik weet, ‘verstandig’ als ik ben, dat je niet alle wedstrijden gaat winnen. Hoe pijnlijk dat uitpakt hebben we gezien bij de Tour de France 2020. … Ik merk dat als de verwachtingen hoog zijn en de spanningsboog […]

1 week geleden geen commentaar

Wat zijn de geheimen van een succesvol netwerker? Als er al een geheim voor succes is, dan is dat het vermogen om dingen te bekijken vanuit het oogpunt van iemand anders.  Om te ontvangen (gunning) dient men oprecht belangstelling te hebben voor een ander, de juiste en oprechte aandacht te geven, wat je  voor hem […]

1 week geleden geen commentaar

69% (11 mensen) gebruiken geen belscript en 31% (5 mensen) gebruiken altijd een belscript. Dat is de tussenstand na 17 uren van de LinkedIn enquête ‘Ik gebruik altijd een belscript bij telefoongesprekken met klanten’. Of dat een trend is… Zeker is dat het thema belscript bij de start van een training negatief geladen is. Je […]

2 weken geleden geen commentaar

Wil jij komende week nu ECHT gaan bellen naar klanten? Wil zelfverzekerde en ontspannen telefoongesprekken? Gebruik dan altijd een bel script… … Waarom? Door een effectief bel script met de 4 A’s sta je sterker. Deelnemers die je zijn voorgegaan waarderen deze methode en gebruiken daarbij: 1. Aanhef Ze zijn niet binnen 8 seconden uitgespeeld […]

Nieuw aanbod online trainingen LinkedIn
3 weken geleden geen commentaar

Dit weekend heb ik mijn nieuwe aanbod LinkedIn trainingen afgerond. Sinds 2013 ben ik als LinkedIn trainer/coach actief. Eerst vrijblijvend voor werkzoekenden en netwerkclubs, daarna via mijn eigen bedrijf atHoning ook voor bedrijven en ondernemers. De afgelopen jaren heb ik ook studenten mogen helpen waardoor mijn LinkedIn aanbod voor iedereen beschikbaar is. Omdat bijna iedereen […]

3 weken geleden geen commentaar

Zet jij vandaag de stap? Ga jij bellen naar een LinkedIn connectie? Voor effectieve telefoongesprekken hier 3 van de 19 adviezen uit de grat*s Handleiding Persoonlijk Bellen naar Klanten. 1. Weet waarom je belt naar deze connectie 3 aandachtspunten zijn: . Maak helder wat je deze connectie gaat vertellen . Bepaal welke informatie echt interessant […]

4 weken geleden geen commentaar

Ik was oliedom. Het is handig diesel bij diesel te tanken. Een motor loopt slecht op een mix van diesel en benzine. Dat is wat mij overkwam. Wat ik daarvan leer… Het begint met vertwijfeling. Waarom overkomt mij dat nou? Als de twijfel omslaat naar het onderzoeken van de oorzaken kom ik uit op… Als […]

1 maand geleden 1 Reactie

Na het verslinden van romans in de vakantie is het vanaf vandaag back to business. LinkedIn speelt daarbij een essentiële rol als netwerk en verkoopkanaal. Verschillende opdrachten van klanten liggen op mijn bord. – Hoe als dienstverlener te profileren als uiteenlopende diensten in het pakket zitten? – Welke achtergrondfoto geeft een goed beeld van de […]

2 maanden geleden geen commentaar

Onduidelijk verhaal levert verliezers op Zakelijke dienstverleners zoals trainers, coaches, webmarketeers, tekstschrijvers en verkopers maken lange dagen waar ze leuren met hun zakelijke diensten. Ziel en zaligheid wordt erin gelegd met onbegrip van familie en kennissen. Opmerkingen volgen zoals – “Ga een baan zoeken” – “Zoek meer veiligheid en stabiliteit door een vast inkomen dat […]

2 maanden geleden geen commentaar

Een belangrijk onderdeel van het webinar Door LinkedIn Klanten Aantrekken is hoe je in contact komt met mensen op LinkedIn. En daarmee hoe start je een online gesprek en maak je de brug naar een telefoongesprek. Ontdek hier welke praktische adviezen je de moed geven gesprekken te starten met mensen op Linkedin. 1. Contact met […]