5 dagen geleden geen commentaar

Hoe word je een sterk authentiek merk? Dat is een belangrijke vraag die je jezelf zou moeten stellen wanneer je een succesvol bedrijf wilt opbouwen.   Om een sterk merk te worden moet je weten waarin jij onderscheidend bent, of kunt zijn. Vraag jezelf dus eens af wat jou opmerkelijk maakt.   Iedereen doet de dingen op […]

5 dagen geleden geen commentaar

2 elementen zorgen altijd dat je contact krijgt met klanten bij telefoongesprekken. Super simpel en vaak vergeten waardoor telefoongesprekken binnen 20 seconden eindigen. Het gevolg? Het bellen met klanten heeft een slecht imago. Het is  verspilling van tijd, kost bakken met energie en levert geen geld op. Dat klopt als je de 2 elementen in […]

1 week geleden geen commentaar

Doelgroepanalyse tot doelgroep, hoe vind je de juiste doelgroep? Heb je (te) vaak dat een verkoopgesprek tot niets leidt? Je marketing en acquisitie leveren te weinig rendement? Veel bezoekers op je website maar te weinig leads? Te weinig marge omdat je altijd te duur bent? Grote kans dat een goede doelgroepanalyse een oplossing kan bieden. […]

2 weken geleden geen commentaar

Wil jij meer reactie van bezoekers van je bedrijfswebsite? Wil je in 2020 meer klanten aan je tafel? Onderzoek onderstaande 11 elementen. Maak van je website een klantenmagneet. 11 ElementenDeze 11 elementen zijn gebaseerd op mijn werk als sparringpartner en copywriter bij het scannen, het redigeren en het schrijven van web teksten voor uiteenlopende websites.Aandachtspunten […]

2 weken geleden geen commentaar

Het goede voornemen voor 2020 is voor mij dat ik er geen zal verzinnen die ik in de loop van het jaar weer ga “vergeten”. Wat ik dit jaar wel vol zal blijven houden is niet te roken. Dit voornemen hou ik nu al weer 5 jaar vol Ik wens iedereen een veilige jaarwisseling en […]

1 maand geleden 2 Reacties

Een gigantisch open deur maar toch … een goede indruk maken is eenvoudig als je weet hoe. Ontdek 3 invalshoeken om een goede eerste indruk maken. – De eerste invalshoek draait om de cruciale eerste indruk. Essentieel want je kan maar een keer een goede eerste indruk maken. – De tweede invalshoek gaat in op […]

1 maand geleden 1 Reactie

Content Een website bevat tekst oftewel ‘vulling’. Vertaald in het Engels heet het dan ‘content’. In 1996 schreef Bill Gates een stuk tekst c.q. blog met de naam ”Content is King”. Bill Gates alias Mr. Microsoft geeft in deze tekst aan dat hij verwacht dat niet het communicatiemiddel het succes bepaalt maar de inhoud oftewel […]

1 maand geleden geen commentaar

Hoe is de band met jouw (zaken)relatie of klant? Het mooiste compliment dat je van een klant kan krijgen is “Het is geweldig om met jou te werken.” Dit zegt iets over hoe de relatie over je denkt en de indruk die je relatie van je heeft. Beter wordt het als een klant een aanbeveling […]

1 maand geleden geen commentaar

5 bizarre voorbeelden van het op de kast jagen van klanten door irritante telefoon-gesprekken. Ruim 2832 lezers zijn je voorgegaan. Voorbeelden uit het leven gegrepen. Lees en huiver. Tip: En ga op onderzoek uit hoe het binnen je eigen organisatie is. In gesprekken sluipen opmerkingen waar de klant absoluut niet op zit te wachten. Het […]

2 maanden geleden geen commentaar

Simpel ICT Beheer is afgelopen week deelnemer geworden van het Ondernemers Netwerk en heeft een e-boek om je te beschermen tegen ransomware in de mediatheek geplaatst Ransomware is een virus wat er niet alleen voor zorgt dat je computer niet goed meer werkt maar ook dat je data versleuteld wordt. Je gegevens worden dus als het ware […]

Netcircuit | User BlogsNetcircuit | User Blogs
Scroll Up