E-mail
info@devries-adviesentraining.com
Voornaam
Richard S T
Achternaam (incl. tussenvoegsel)
de Vries
Mobielnummer
0621237342
Bedrijfsnaam
De Vries advies & training
Branche
Acquisitie/Verkoop
Trainingen en Cursussen
Actief in de Gebieden
Nederland
Huidige Functie
Directeur/Eigenaar
E-mail
info@devries-adviesentraining.com
Voornaam
Richard S T
Achternaam (met tussenvoegsel)
de Vries
Netwerk Nederland. In deze groep worden alle deelnemers en leden van het Open Ondernemers Netwerk vermeld, tenzij een deelnemer zijn/haar profiel heef...
Abonnementen op het Naslagwerk
4 maanden geleden geen commentaar

Woensdag 14 juli 2021 start de online cursus: Van Uitstellen naar Bellen. Je weet hoe je effectief in contact komt met leads. Met LinkedIn connecties. Met toekomstige klanten. Je bouwt eerst een relatie op en krijgt vervolgens toestemming in gesprek te komen. Door online gesprekken. Door telefoongesprekken. Ben jij, zoals veel dienstverleners, gespannen omdat je […]

5 maanden geleden geen commentaar

Ontdek hier de top 3 adviezen als fundament voor onderscheidende gesprekken. Lees verder als je wilt dat je gesprekken aan commerciele slagkracht winnen… 1. Een 1e telefoongesprek is de start van het daten met de klant. Doe het persoonlijk en overtuigend. Zet niet meteen stappen naar het altaar voor een huwelijk. Lees opdrachtbevestiging. 2. Ben […]

Wil jij deze week zelfverzekerd bellen met klanten?
7 maanden geleden geen commentaar

Wil jij opdrachten winnen (*)? Kan je daarbij steun goed gebruiken? Kies dan uit 1 van 2 krachtige oplossingen. OF voor beide oplossingen. Hoe? 1. Handleiding Voor je staat in de bijlage gereed de *GRATIS* Handleiding: Van uitstellen naar bellen in 5 stappen. “Net het duwtje wat ik nodig had om mijn koudwatervrees te overwinnen […]

8 maanden geleden geen commentaar

1. Wil jij ontdekken hoe je door online netwerken in het vizier komt van potentiële klanten? 2. Wil jij een goede eerste indruk maken door een unieke, persoonlijke pitch? 3. Wil jij weten hoe je opdrachten scoort uit je netwerk? Geef je dan op voor het deelnemen aan het *gratis* online interview met Jacques Bais. […]

9 maanden geleden geen commentaar

Bij telefoontrainingen voor dienstverleners kom ik dramatisch slechte bel scripts tegen. Bel scripts die de mislukking van een telefoongesprek inluiden. Kan dat anders? Jazeker! Ontdek hier 3 adviezen die de kans op succes vergroten. Je hebt meer invloed op het verloop van het gesprek. Je gaat met groeiend zelfvertrouwen toewerken naar telefoongesprekken die hout snijden. […]

9 maanden geleden geen commentaar

Deze belangrijke vraag ontving ik in de chat. Mijn advies bestaat uit 7 stappen: 1 Maak een belscript en oefen deze met een collega door 2 telefoongesprekken op te nemen. 2 Beluister het telefoongesprek en ga na of je persoonlijk overkomt. Controleer of je: ➪ Als eerste de naam van de potentiële klant zegt, dan […]

12 maanden geleden geen commentaar

Het eerste internationale webinar Acquireren met een glimlach van Jacques Bais en Richard S.T. de Vries is een feit. De deelnemers kwamen uit alle windstreken van Nederland en België. De deelnemers hebben onder meer adviezen gekregen: 1. Over zakelijk netwerken 2. Hoe uit een netwerk opdrachten gaan winnen 3. Over een persoonlijk en effectief bel […]

1 jaar geleden geen commentaar

Verken hier 4 lessen van Joe Pulizzi over Content Marketing Strategie. Hier is een instelling van een marathonloper vereist. Waarom? 1. Tijdpad Het vergt ongeveer 9 maanden van hard werken voor je de vruchten gaat plukken van je content. Je uitdaging is content te maken die voor 100% de focus heeft op je doelgroep. 2. […]

1 jaar geleden geen commentaar

Weet jij wat naar meer smaakt? Het webinar Acquireren met een glimlach. We kregen enthousiaste reacties van de deelnemers. Bij het webinar hebben de deelnemers ontdekt: . Het effect van persoonlijk netwerken . Hoe je je zakelijk netwerk vergroot . Hoe je zelfverzekerd met een glimlach gaat bellen . Wat de voordelen van een belscript […]

1 jaar geleden geen commentaar

Begrijpen klanten wat de voordelen van je diensten zijn? Weten zij vervolgens overtuigend je diensten te presenteren aan hun leidinggevenden? Dat is de inzet van je online gesprek en en telefoongesprek volgens Jos Burgers. Een wazig verhaal gaat tegen je werken. Een uitspraak als “Wij ontzorgen” zorgt voor stress bij de potentiële klant. Wat heeft […]