Communicatie Analyseren en Verbeteren

Werken met Gedeelde Verwachtingen!

Met alle mogelijkheden die tot onze beschikking staan wordt communicatie complexer. We kunnen gebruik maken van Messenger, Whatsapp, Hangouts, E-mail, Telegram en ook gewoon de telefoon of we spreken elkaar “Face to Face”. Soms wordt er gewoon van uitgegaan dat je over al de elektronische  mogelijkheden beschikt en soms is er de verwachting dat je er ook elke minuut op kijkt en direct reageert. Er lijken steeds meer “misverstanden” te verschijnen die tot conflicten leiden.

Communicatie Verbeteren

Om communicatie tussen de klant en je bedrijf of de interne communicatie op afdelingen en tussen managers, teamleiders en medewerkers te verbeteren en conflicten te vermijden zullen Gedeelde Verwachtingen van partijen goed verankerd moeten zijn, waarbij de verantwoording bij alle partijen komt te liggen. 

In twee sessies worden deze in kaart gebracht en geïmplementeerd. Twee maanden na invoering vind een evaluatie plaats met eventuele aanpassingen en verbeteringen. 

Gedeelde verwachtingen gaan verder dan de communicatie, ook andere zaken binnen een team of afdeling kunnen tijdens de sessies aangekaart en behandeld worden. Wat bijvoorbeeld  in sessies naar voren kwam is het elkaar aanspreken op gedrag (of juist niet), wanneer, hoe je dat kan doen en wanneer.

Onze werkwijze

Tijdens een vrijblijvend “Intake” gesprek nemen we met elkaar de methodiek uitgebreid door en volgt er eventueel een voorstel.

 

 

Wil je meer weten of vrijblijvend een afspraak maken neem dan direct contact op via e-mail (netwerk@netcircuit.net) of bel 06-42151171

Netcircuit | Communicatie Analyseren en VerbeterenNetcircuit | Communicatie Analyseren en VerbeterenNetcircuit | Communicatie Analyseren en VerbeterenNetcircuit | Communicatie Analyseren en VerbeterenNetcircuit | Communicatie Analyseren en VerbeterenNetcircuit | Communicatie Analyseren en Verbeteren
Scroll Up
× Chat via Whatsapp