Een andere kijk op Communiceren

Met alle mogelijkheden die tot onze beschikking staan wordt communicatie complexer. We kunnen gebruik maken van Messenger, Whatsapp, Hangouts, E-mail, Telegram en ook gewoon de telefoon of we spreken elkaar “Face to Face”. Soms wordt ervan uitgegaan dat je over al de elektronische  mogelijkheden beschikt en soms is er de verwachting dat je er ook elke minuut op kijkt en direct reageert. Er lijken steeds meer “misverstanden” te verschijnen die tot conflicten leiden.

Om communicatie tussen de klant en je bedrijf en de interne communicatie op afdelingen en tussen managers, teamleiders en medewerkers te verbeteren en conflicten te vermijden zullen Gedeelde Verwachtingen van partijen goed verankerd moeten zijn, waarbij de verantwoording bij alle partijen komt te liggen.  Lees hier meer ……

Zojuist heeft Arnoud Faber zich aangemeld bij het netwerk, Arnoud is NLP-coach en adviseur bij Wiarda Faber. 

Wiarda Faber heeft een training ontwikkeld voor iedereen die in het werk of privé te maken heeft met communicatie, en er bedreven in wil raken om effectief en conflictvrij te communiceren. Ook voor leidinggevenden die hun functie willen uitoefenen zonder autoritair te hoeven zijn. Lees hier meer….

Met vriendelijke groet,

Jacques Bais

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Netcircuit | Een andere kijk op CommunicerenNetcircuit | Een andere kijk op CommunicerenNetcircuit | Een andere kijk op CommunicerenNetcircuit | Een andere kijk op CommunicerenNetcircuit | Een andere kijk op CommunicerenNetcircuit | Een andere kijk op Communiceren
Scroll Up