Zet jij vandaag de stap? Ga jij bellen naar een LinkedIn connectie? Voor effectieve telefoongesprekken hier 3 van de 19 adviezen uit de grat*s Handleiding Persoonlijk Bellen naar Klanten.

1. Weet waarom je belt naar deze connectie

3 aandachtspunten zijn:
. Maak helder wat je deze connectie gaat vertellen
. Bepaal welke informatie echt interessant is
. Weet de waarde van je dienst in 2 zinnen trefzeker te verwoorden

2. Maak een bel script

Schrijf in spreektaal een bel script uit. Het is het spiekbriefje tijdens de telefoongesprekken

Na enige tijd kom je losser van het bel script te staan. En dat maakt het telefoongesprek persoonlijker.

3. Luister naar opgenomen telefoongesprekken

Een krachtig middel waarbij je inzicht krijgt of deze 4 fasen bij een efectief telefoongesprek aan bod komen.

Van aanhef > analyse > aanbod > actiefase.

Kleine veranderingen geven meteen een beter resultaat bij toekomstige, telefoongesprekken.

Wil jij de andere 16 adviezen van de grat*s Handleiding Persoonlijk Bellen naar Klanten ontvangen?

Wil jij dat?

Neem dan HIER contact met me op >>

Door een goede voorbereiding ga je toewerken naar zelfverzekerde telefoongesprekken.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *