Na het verslinden van romans in de vakantie is het vanaf vandaag back to business. LinkedIn speelt daarbij een essentiële rol als netwerk en verkoopkanaal. Verschillende opdrachten van klanten liggen op mijn bord.

– Hoe als dienstverlener te profileren als uiteenlopende diensten in het pakket zitten?

– Welke achtergrondfoto geeft een goed beeld van de voordelen van de diensten?

– Hoe kom je in contact met klanten?

Door te sparren met opdrachtgevers komt meer duidelijkheid:

1 Antwoord geven op waarom en voor wie de diensten van meerwaarde zijn. Dat is vragen, doorvragen om tot de kern van de dienstverlening te komen.

Met 1 woord. Met 1 zin.

2 Door het bestuderen van adviezen van LinkedIn experts als Nathanial Bibby. Het ‘vertalen’ van zijn adviezen voor de business van een opdrachtgever.

3 Door het volgen van activiteiten van vooruitstrevende Nederlandse LinkedIn gebruikers als Franck Fielemon, Guy Strijbosch en Wietske van Ierssel.

Kortom een beetje van Maggi en een beetje van mezelf.

Dat is 97% transpiratie en 3% inspiratie.

Met als rode draad dat de opdrachtgever opvalt, zijn LinkedIn netwerk groeit en de contacten met connecties naar sales leiden.

Wil jij sparren over de inzet van LinkedIn als verkoopkanaal?

Neem gemakkelijk contact met me op via https://devries-adviesentraining.com/contact/

Spreek ik je binnenkort?

Richard de Vries

1 antwoord

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *