69% (11 mensen) gebruiken geen belscript en 31% (5 mensen) gebruiken altijd een belscript. Dat is de tussenstand na 17 uren van de LinkedIn enquête ‘Ik gebruik altijd een belscript bij telefoongesprekken met klanten’. Of dat een trend is…

Zeker is dat het thema belscript bij de start van een training negatief geladen is. Je veroorzaakt wrevel en de gezichten van deelnemers gaan op onweer staan.

De associatie met leuren en zeuren en de halsstarrige energieverkopers komen altijd van stal. Het lijkt alsof deelnemers zich in beton gegoten voelen waar de ruimte van eigen inbreng ver te zoeken is.

Wat in de kern speelt is volgens mij belangst waarbij het idee overheerst dat je alleen maar nee, nee en nee hoort. Dat mensen je niet aardig vinden en je wegzetten als een irritante verkoper.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de enquête over 6 dagen.

Ik ben van mening dat koud bellen door LinkedIn verleden tijd is. Door het bekijken van een LinkedIn profiel ga je persoonlijk bellen.

# Als je wilt weten hoe en wat de rol is van een belscript??

# Zet JA in de email info@devries-adviesentraining.com  als je de Handleiding Persoonlijk Bellen naar Klanten wilt ontvangen.

# Of stel je speciale vraag aan me. info@devries-adviesentraining.com

Spreek ik je binnenkort?

Richard de Vries

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *