Bij het gezamenlijk webinar Door LinkedIn Klanten Aantrekken met Koert Verriet zijn 2 effectieve adviezen boven water gekomen.

1. Door een uitspraak als:
Alleen communiceren van toetsenbord naar toetsenbord levert geen zinvolle gesprekken op met LinkedIn connecties

Kom persoonlijk in contact met je connecties door ze te gaan bellen.

2. Kom in actie voor reactie:
“Reserveer tijd in je agenda en bel vanuit een ruimte waar afleiding ver te zoeken is”

“Zoek begeleiding waarbij je ‘trainer/coach’ iedere week informeert en stimuleert dat je gaat bellen naar klanten”

Uitstelgedrag komt niet meer voor. Je gaat de schroom om te bellen (lees telefoonangst) aanpakken.

Moraal van het verhaal.
Het is een kwestie van doen. De mouwen opstropen en in actie komen. De vrees onder ogen zien en proactief gedrag vertonen.

Wil jij een vriendelijke stok achter de deur? Dat kan!

Neem HIER contact met op. Je ontdekt in een vrijblijvend gesprek welke stok het beste bij je past.

Spreek ik je binnenkort?

Richard de Vries

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *